Ako sa stať presvedčivým a získať si ľudskú pozornosť – 1. Ak (pokiaľ), potom

Byť úspešný a presvedčivý znamená byť špecifický v tom, čo chcete, a so zdravou asertivitou žiadať to svoje.

Ako by sa vám páčilo dokázať presvedčiť zákazníka rozhodnúť sa ihneď ? Alebo vyvolať pozitívne emócie v spojení s vaším produktom či službou? Presvedčiť ľudí, aby urobili to, čo po nich chcete alebo zvládnuť námietku? Vytvárať dôveru, súhlas a smerovať ľudskú pozornosť?

Znie to skvele? Dokážete to? Ak „áno“ tak vám gratulujem ale realitou ostáva, že mnoho ľudí má skvelé nápady a vízie, ale nedokážu ich vysvetliť a predať. Vedie to k frustrácií a pocitu menejcennosti. Dal by sa však naučiť tok myšlienok efektívne odkomunikovať? Tréningom a praxou určite áno.

Dnes sa pozrime na stratégiu „Ak (pokiaľ), potom“ a ukážeme si na príkladoch ako ju používajú presvedčivý ľudia.

Naše podvedomie má rado logiku, preto ľudia mávajú dobrý pocit z toho, keď sa veci dejú logicky, keď sa tento svet riadi určitými pravidlami. Pravidlá, ktoré dávajú zmysel. Pravidlá, ktorým rozumieme, nám dávajú pocit kontroly, bezpečia a istotu, že nastane určitý výsledok.

Tento pocit dáte ľudom, keď budete používať jazykový vzorec:

ak pokiaľ potom

Keď sa stane jedna vec, potom musí nastať druhá. Keď sa stane X, potom nastane Y. Akcia vyvolá reakciu. Jednoduché, logické a správne.

  • Pokiaľ v našej ponuke nájdete telefón, ktorý sa vám páči a splňuje vaše technické parametre, potom si ho môžete hneď kúpiť. Je to tak?
  • Ak Vám predložíme ponuku, ktorá vyrieši váš problém za prijateľnú cenu, potom sa môžeme dohodnúť a ponuku uzavrieť čo najskôr. Je to tak?
  • Ak sa chcete stať presvedčivým a vedieť úspešne komunikovať, potom pre to musíte niečo urobiť, napríklad učiť sa od tých najlepších. Je to tak?
  • Ak sa vám páči tento vzorec, potom je dobré, aby ste ho používali čo najčastejšie, pretože tým si ho ľahšie zapamätáte. Je to tak?

Po slove „potom“ môžete povedať, čo tá osoba môže urobiť.

  • Ak sa začnete venovať podnikaniu, potom môžete zbohatnúť a užívať si život.

Páčil sa ti článok ?

 

ÁNO, chcem odoberať hodnotné novinky na e-mail

Napíš svoj názor do komentárov:

 

Ako sa stať presvedčivým a získať si ľudskú pozornosť – 1. Ak (pokiaľ), potom
4.75 (95%) 4 votes

Zakladateľ webu Miliardar.sk a úspešný online podnikateľ. Zaujímam sa o podnikanie, psychológiu predaja, marketing, nové technológie... Pomáham obchodníkom a podnikateľom udržovať motiváciu a vzdelávať širokú verejnosť pomocou hodnotného obsahu. Kontakt: info@miliadar.sk